مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-08ورزشي

 رشد زیرساخت های ورزشی البرز را به جد دنبال کردیم


ورزش های رزمی در البرز طرفداران بسیاری دارند از این رو تاکنون هر حمایتی که توانستیم برای افزایش امکانات این ورزش ها انجام دادیم.

- ، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه جودو البرز که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون جودو کشور برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های قهرمانی البرز در رشته های مختلف ورزشی، افزود: متأسفانه جودو به مدت 4 سال در تعلیق قرار دارد ولی فعالیت در این رشته ورزشی مهیج و پرورش قهرمانان بزرگ متوقف نمی شود.

وی ادامه داد: بر این اساس طی 2 سال اخیر 12 سالن ورزش جودو در کشور گشایش یافته تا علاقمندان به این ورزش، فعالیت خود را با انگیزه و امکانات بیشتری ادامه دهند.

شهبازی گفت: افتخارات کشور در رشته جودو فراموش نمی شود و امید است بزودی این تعلیق تمام شود و همچنان شاهد افتخارآفرینی جودوکاران کشورمان باشیم.

وی افزود: البته این تعلیق را به جان خریدیم تا پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بمانیم و به دنیا نشان دهیم که همچنان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.

استاندار البرز اضافه کرد: در یک سال گذشته میزبان تعداد زیادی از رؤسای فدراسیون های ورزشی در استان بودیم و این امر نشان دهنده علاقه و استقبال ما از ورزش و تلاش برای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های ورزشی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رشد زیرساخت های ورزشی البرز را به جد دنبال کردیم

 رشد زیرساخت های ورزشی البرز را به جد دنبال کردیم